Donatie goederen

De stichting WOL is er een voorstander van om spullen zo veel mogelijk in Burkina Faso zelf te kopen. Soms lukt dat echter niet en zijn we blij dat we dit in Nederland hebben kunnen krijgen. Als u iets wilt weggeven (naaimachines voor de naaiopleiding bijvoorbeeld) kunt u altijd contact met ons opnemen natuurlijk. U kunt ook gereedschap en boeken bij onderstaande organisaties inleveren, die er een goede bestemming voor vinden.

Stichting Gered Gereedschap zamelt gebruikt gereedschap in, knapt dit op en stelt het beschikbaar voor kleinschalige projecten in ontwikkelingslanden. De beroepsopleidingen op onderwijscomplex Zoodo hebben al meerdere keren een schenking van gereedschap mogen ontvangen.

Stichting Read to Grow zamelt in Nederland en andere Europese landen boeken in om deze te schenken aan kleinschalige projecten in ontwikkelingslanden. Stichting WOL heeft al meerdere malen een boekendonatie mogen ontvangen voor een bibliotheek bij dorpsscholen en voor de bibliotheek op onderwijscomplex Zoodo