Doneren

Uw bijdrage aan de projecten van Stichting WOL en DSF in Burkina Faso is van harte welkom!

Doneren kan op verschillende manieren:

• Een donatie op bankrekening NL18 RABO 0336 4265 77 t.n.v. Stichting WOL te Limmen. Met deze donatie ondersteunt u de projecten op Onderwijscomplex Zoodo
      • Sponsoring van een scholier om voortgezet onderwijs te kunnen volgen. Klik hier om naar de pagina van het Project Scholieren en Studenten Fonds te gaan.
      • Een donatie via Pifworld, een donatie platform voor non-profits. U kunt via IDEAL betalen. Deze service rekent 5% kosten per donatie.Doneren via Pifworld
      • Een donatie via de donatiemodule van Alle Goede Doelen. Klik op de button van Online doneren. U kunt direct via IDEAL betalen. Deze service rekent wel 10% kosten per donatie.

donatiebutton

• Doneer een deel van uw tijd als bestuurslid of vrijwilliger en help ons om de projecten in Burkina Faso mogelijk te maken, klik hier om ons hierover een mail te sturen.

ANBI : fiscaal gunstig schenken

Wilt u fiscaal gunstig schenken? Dit kan omdat Stichting WOL door de belastingdienst is aangemerkt als ANBI. Op de website van de belastingdienst vindt u hier meer informatie over : klik hier.
      De benodigde formulieren kunt u hier (overeenkomst) en hier (volmacht) downloaden.

Doneren met IDEAL

Met onderstaand formulier kunt U ook online een donatie doen, met onder meer Ideal, via Mollie. U kunt een standaard bedrag kiezen (50 euro of 100 euro) of een eigen bedrag invoeren (vanaf 10 euro). Verplicht zijn de velden Naam, Email-adres, Project en Bedrag. Tevens dient u aan te geven akkoord te gaan met onze privacy-policy.

Indien u ook onze nieuwsbrief wilt ontvangen, kunt u dat op een apart formulier aangeven.

Naam*

E-mailadres*